Központi ügyfélszolgálat: +36 1 485 0517 / kapcsolat@leitz-hungaria.hu

Vadkamera tanácsadás: +36 20 524 4444 / vadkamera@leitz-hungaria.hu

Szerviz: +36 20 935 5555 / szerviz@leitz-hungaria.hu

  • Magyar
  • English
leitz-hungaria.hu
  • Magyar
  • English
  • Kategóriák
    • Akciók 
    • Szúnyog 
    • Hőkamera, Éjjellátó 
    • Vadkamera 
    • Lámpa 
    • Távcső 
    • Céltávcső 
    • Drón technológia 
    • Hátizsák, Ruházat 
    • Fotó 
    • Időjárás állomás, óra 
    • Akku, Memória, Napelem 
    • Outdoor Kiegészítő 
    • Mikroszkópia, Csillagászat 
  • Márkák 
  • Kapcsolat
  • Hasznos információk
  • Hírek
  • OTP Online Áruhitel
  • Grenke Lízing
  • Szerviz / hibabejelentés
  • Vadkamera beállítás
Vissza
Ha nem küld képet: vadkamera hibalehetőségek
Ápr 13
2023
09:50
Ápr 13
2023
09:50

Ha nem küld képet: vadkamera hibalehetőségek

Ha vadkamerád nem küld képet, legtöbbször egy gyorsan megoldható probléma áll a háttérben. Olvasd el ezt a cikket és nem lesz több kérdésed.

Ha nem küld képet….

Uovision – email küldő kamera

  • elfogyott az egyenleg a SIM kártyán, vagy nem aktív az internet egyenleg
  • pin kóddal védett a SIM kártya, kérjük inaktiválja
  • betelt, vagy meghibásodott az SD kártya
  • a képküldési funkció kikapcsolt, kérjük állítsa vissza (instant - azonnal)
  • a képküldési szám korlátozva van pl. max 3 db kép (korlátlan opciót kell kiválasztani, régebbi típusoknál 00)
  • túl nagy SD kártya lett behelyezve (max 32 GB-ig képes kezelni)
  • betelt a fogadó email cím tárhelye
  • megszűnt a küldő (feladó) email cím
  • lemerült a kamera, ezért elvesztette a beállításokat, újra be kell állítani
  • szolgáltató váltás történt, ebben az esetben újra át kell írni az APN-t a programban
  • a reakció idő (két felvétel közti idő) túl alacsony, javasolt beállítás 1 perc, a 0-30 mp közötti esetekben akadozik a képküldés
  • sorozatfelvétel lett beállítva, javasolt beállítás 1 sorozatfelvétel
  • működési idő lett beállítva és ezen kívül próbálkozunk (start-stop, intervallum)
  • time-lapse lett beállítva
  • térerő probléma
  • Login fail - a kamera meghibásodott

Uovision nemzetközi SIM kártyás kamera

  • az ingyenes 100 db képkeret elfogyott
  • az előfizetésben megadott képszám elfogyott
  • SD kártya meghibásodás

 

Uovision- felhős

  • elfogyott az egyenleg a SIM kártyán, vagy nem aktív az internet egyenleg
  • pin kóddal védett a SIM kártya, kérjük inaktiválja
  • betelt, vagy meghibásodott az SD kártya
  • a képküldési funkció kikapcsolt, vissza kell állítani instantra, azonnalira
  • a képküldési szám korlátozva van pl. max 3 db kép (korlátlan opciót kell kiválasztani, régebbi típusoknál 0)
  • túl nagy SD kártya lett behelyezve (max 32 GB-ig képes kezelni)
  • lemerült a kamera, ezért elvesztette a beállításokat, újra be kell állítani.
  • szolgáltató váltás történt, ebben az esetben le kell tölteni a bin fájlt a Linckeazi app-ból.
  • a reakció idő (két felvétel közti idő) túl alacsony, javasolt beállítás 1 perc, a 0-30 mp közötti esetekben akadozik a képküldés
  • sorozatfelvétel lett beállítva, javasolt beállítás 1
  • működési idő lett beállítva és ezen kívül próbálkozunk (start-stop, intervallum)
  • time-lapse lett beállítva
  • térerő probléma

 

 Bolymedia Boly Guard email-es beállítás

  • elfogyott az egyenleg a SIM kártyán, vagy nem aktív az internet egyenleg
  • pin kóddal védett a SIM kártya, kérjük inaktiválja
  • az automata beállítás (auto config) bekapcsolt, ennek következtében kitörölte az APN-t, kérjük kapcsolja ki ezt a beállítást és állítsa be újra az APN-t
  • SD kártya meghibásodás
  • túl nagy SD kártya lett behelyezve (max 32 GB-ig képes kezelni)
  • betelt a fogadó email cím tárhelye
  • megszűnt a küldő (feladó) email cím
  • a reakció idő (két felvétel közti idő) túl alacsony, javasolt beállítás 1 perc, a 0-30 mp közötti esetekben akadozik a képküldés
  • szolgáltató váltás történt, ebben az esetben újra át kell írni az APN-t a programban
  • sorozatfelvétel lett beállítva, javasolt beállítás 1 sorozatfelvétel
  • működési idő lett beállítva
  • time-lapse lett beállítva
  • a képküldési szám korlátozva van, pl. max 3 db kép (korlátlant kell kiválasztani)
  • véletlenül át lett állítva Molnus-ra, kérjük állítsa vissza GPRS-re
  • lemerült a kamera, ezért elvesztette a beállításokat, újra be kell állítani
  • gyenge térerő

 

Bolymedia Boly Guard - felhős (Molnus)

  • elfogyott az egyenleg a SIM kártyán, vagy nem aktív az internet egyenleg
  • pin kóddal védett a SIM kártya, kérjük inaktiválja
  • az automata beállítás (auto config) bekapcsolt, ennek következtében kitörölte az APN-t, kérjük kapcsolja ki
  • túl nagy SD kártya lett behelyezve (max 32 GB-ig képes kezelni)
  • lemerült a kamera, ezért elvesztette a beállításokat, újra be kell állítani
  • szolgáltató váltás történt, ebben az esetben újra át kell írni az APN-t a programban
  • a reakció idő (két felvétel közti idő) túl alacsony, javasolt beállítás 1 perc, a 0-30 mp közötti esetekben akadozik a képküldés
  • sorozatfelvétel lett beállítva, javasolt beállítás 1 sorozatfelvétel
  • működési idő lett beállítva és ezen kívül próbálkozunk (start-stop, intervallum)
  • time-lapse lett beállítva
  • a képküldési szám korlátozva van, pl. max 3 db kép (korlátlant kell kiválasztani)
  • véletlenül át lett állítva Molnusra, kérjük állítsa vissza GPRS-re
  • SD kártya meghibásodás
  • gyenge térerő

Spypoint kamerák

  • SD kártya meghibásodás
  • elfogyott az ingyenes 100 db kép
  • az előfizetői csomag lejárt
Vissza
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
  • 14 napos elállás
  • Ajikártya aktiválása
  • Állás
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
argep.hu
simplepay_hu_v2
otp_aruhitel
  • Akciók 
  • Szúnyog 
  • Hőkamera, Éjjellátó 
  • Vadkamera 
  • Lámpa 
  • Távcső 
  • Céltávcső 
  • Drón technológia 
  • Hátizsák, Ruházat 
  • Fotó 
  • Időjárás állomás, óra 
  • Akku, Memória, Napelem 
  • Outdoor Kiegészítő 
  • Mikroszkópia, Csillagászat 
  • Márkák 
  • Kapcsolat
  • Hasznos információk
  • Hírek
  • OTP Online Áruhitel
  • Grenke Lízing
  • Szerviz / hibabejelentés
  • Vadkamera beállítás
Belépés
Regisztráció
Kosár
A kosár üres. Vásárláshoz kattintson ide!
Cookie beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.